Menu

Englisch Hilfe- bitte dringend

floppy_hat

Mitglied seit
23.10.2002
Beiträge: 147
Hilfreich: 0

Ich muss mich bei einem Kunden für eine erneute Lieferverspätung entschuldigen. Es muss richtig schmalzig mit 1000mal leid tun usw sein. Bis jetzt habe ich das folgende aber die Sätze immer mit we oder I anfangen ist auch nicht so glücklich. Fällt euch was ein?

I very much regret that we will not be able to deliver the a/m order today.

We are still waiting for the certificate from our vendor.

I do apologize most sincerely for this delay. We will do all in our power to ship this order ASAP.

I will keep you informed.

Danke.

--
LG floppy_hat

Dieser Beitrag wurde 0 mal als hilfreich markiert.

Regarding the above mentioned order I sincerely regret having to inform you that delivery cannot be effected today, as formerly promised. Unfortunately we have still not received the required certificate from our vendor, which makes the timely delivery impossible.

Please be assured that we will do everything possible to effect shipment without further delay and immediately on receipt of the certificate.

We would like to ask you to accept our sincere apologies for the delay and wish to assure you that we will do our utmost to avoid similar occurrences in future.

Best regards,
--
Take care!

meme :bounce:

No Sagittarian lacks that wonderful ability to make connections between the ridiculous and the sublime!

Dieser Beitrag wurde 0 mal als hilfreich markiert.

floppy_hat

Mitglied seit
23.10.2002
Beiträge: 147
Hilfreich: 0

danke, London Girl. Super
--
LG floppy_hat

Dieser Beitrag wurde 0 mal als hilfreich markiert.
Hinweis: Sie müssen sich einloggen um antworten zu können. Noch kein Login? Hier registrieren.